۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۷۴۶۸۴

دیدار وزیر ورزش و جوانان عراق با نماینده آیت الله سیستانی در کربلا

خبرگزاری رسا ـ وزیر ورزش و جوانان عراق در دیدار با نماینده حضرت آیت الله سیستانی گزارشی از عملکرد خود را ارائه کرد.
حجت الاسلام شيخ عبدالمهدي کربلايي، توليت آستان حسيني و نماينده حضرت آيت الله سيد علي سيستاني با عبد الحسين عبطان، وزير ورزش و جوانان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، تولیت آستان مقدس حسینی و نماینده حضرت آیت الله سید علی سیستانی با عبد الحسین عبطان، وزیر ورزش و جوانان در دفترش دیدار و گفت‎وگو کرد.

 

عباس الشمری، نماینده وزیر ورزش و جوانان پس از این دیدار در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: شیخ کربلایی در خطبه‎های نماز جمعه بر ضرورت تعیین و ترسیم استراتژیک مناسب برای توجه به جوانان و مبارزه با تهدید‎ها و خطرهای جامعه تاکید کرد.

 

وی ادامه داد: تولیت آستان مقدس حسینی از عبدالحسین عبطان دعوت کرد که طی برنامه‎ای وضعیت سیاسی و ملی جوانان برنامه ریزی کند. نتایج این برنامه در آینده و به صورت واقع ظاهر خواهد شد.

 

الشمری تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان در جلسه گذشته‎ای که با حجت الاسلام کربلایی داشت برنامه‎ای با نام پروتکل «همه ما وطن هستیم» ارائه کرد.

 

وی به تشریح این پروتکل پرداخت و گفت: این پروتکل یک پروژه ملی و خاص برای جوانان است امام با توجه به شرایط امنیتی، سیاسی و ماه مبارک رمضان اجرای این پروژه به تعویق افتاد./994/ب903/د

ارسال نظرات