۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۷۵۴۵۶
آیت الله نابلسی:

ملت ایران مزد ایستادگی در برابر استکبار را گرفت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان تأکید کرد که ملت ایران مزد ایستادگی در برابر قدرت‎های استکباری و صبر در برابر تحریم را گرفت.
آيت الله نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد درباره توافق هسته ای ایران گفت: این توافق هسته ای می تواند منطقه را که از سوی استعمارگرایان قدیم و جدید سرشار از بحران شده است به سوی عدالت و ثبات سوق دهد.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران پس از آنکه رژیم صهیونیستی توانست تروریسم و توطئه و خواری را در منطقه بکارد، پایه های جدیدی از روابط بین الملل مبتنی بر صبر و حق طلبی و منطق و ایستادگی قاطعانه در برابر شیوه های دشمنانه سه دهه را بر اساس وحدت داخلی و اعتماد به نفس تأسیس کند.

 

آیت الله نابلسی تصریح کرد: ایران امروزه به کشوری هسته ای مورد پذیرش جهانی مبدل شده است و قدرت بیشتری در برابر هر که بخواهد در برابر پیشرفت علمی آن داشته باشد، خواهد داشت.

 

امام جمعه صیدا با اشاره به اینکه امروزه واقعیت ها آشکار شده است، ادامه داد: این توافقنامه تاریخی، درس بزرگی برای کشورها مبنی بر لزوم حل مشکلات بر اساس تفاهم و گفت وگوی دیپلماسی است.

 

وی خاطر نشان ساخت: غرب که به قدرت و صبر و تحمل ملت ایران تن داده بود، راهی جز گفت وگو و مذاکره بر اساس عقلانیت نداشت.

 

آیت الله نابلسی در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه تأکید کرد: این ملت ایران است که مزد ایستادگی در برابر قدرت های استکباری و صبر بر تحریم را دریافت کرده و توانست معادله و سیاست جدیدی بر منطقه و جهان حاکم سازد./980/ب901/د

ارسال نظرات