۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۲۷۶۳۶۳
هجمه تکراری وزیر کشور بحرین؛

ایران صادرکننده تروریسم به بحرین است

خبرگزاری رسا ـ وزیر کشور بحرین در تازه ترین ادعای خود ایران را به کشور صادر کننده تروریسم به بحرین متهم کرد.
وزير کشور بحرين
 
به گزارش خبرگزاری رسا، راشد خلیفه وزیر کشور بحرین که از سوی مردم به وزیر تروریسم نامیده شده است در تازه ترین اظهارات خود ایران را متهم به دخالت در امور داخلی بحرین کرد.
 
راشد خلیفه در برنامه تلویزیون رسمی بحرین گفت: با قاطعیت در برابر ارسال تروریسم به بحرین از طریق قاچاق مواد منفجره و اسلحه از سوی ایران، فراری دادن متخلفان از چنگال عدالت و بازگشایی پایگاه‌های نظامی ایرانی در بحرین برای آموزش گروهک های تروریستی ایستادگی خواهیم کرد.
 
وی افزود: نظام آل خلیفه خواستار تقویت روابط با ایران است اما این امر با دخالت ایران در مسائل داخلی کشور محقق نخواهد شد.
 
وزیر کشور بحرین با تهدید شهروندان، فعالان و علما در محکوم نکردن مواضع ایران خاطر نشان کرد: جدا شدن از صف مخالفان مواضع ایران به معنای موافقت با دخالت ایران در بحرین است و چنین فردی رفتار خشونت آمیز و تروریسم را برای خود و کشورش پذیرفته است.
 
سخن وزیر کشور بحرین با بازتاب متفاوتی از سوی گروه‌های سیاسی درون بحرین مواجه شد.
 
گروه‌های سیاسی بحرین تأکید کردند که وزیر کشور با هجمه علیه ایران درصدد بدست آوردن نظر شورای همکاری خلیج فارس و مراکز دینی از جمله الازهر است و این مسأله نشان دهنده ناتوانی نظام در مواجهه به انقلاب ملت است.
 
مخالفان سخن راشد خلیفه گفتند که عربستان سعودی در چارچوب سیاست مخالفت خود با توافق هسته ای میان ایران و کشورهای 5+1 دست به تحریک رهبران بحرین زده تا حمله جدیدی را علیه ایران آغاز کنند.
 
این گروه ها اظهار داشتند که هدف آل سعود و آل خلیفه از اتهام ایران به دخالت در امور بحرین و ارسال تروریسم به منطقه وادار کردن آمریکا به اتخاذ موضع محکومانه در قبال ایران است./981/ب902/د
ارسال نظرات