۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۷۶۴۰۹
آیت الله حکیم:

داعش همه ارزش‎های انسانی را زیرپا گذاشته است

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، اقدامات داعش را بر خلاف ارزش‎های انسانی دانست و خواستار صبر و تلاش غیرتمندانه در برابر تروریسم شد.
حضرت آيت الله سيد محمد سعيد حکيم از مراجع تقليد نجف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عزالدین حکیم، فرزند حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف، در سخنانی که به نیابت از این مرجع تقلید در پنجمین همایش فرهنگی السفیر از روز گذشته در کوفه آغاز به کار کرد، قرائت شد بر ضرورت ایستادگی در برابر داعش تاکید کرد.


حضرت آیت الله حکیم تنها راه حل توقف اقدامات تروریستی داعش را صبر و تلاش غیرتمندانه در برابر مشکلات برای اثبات حق و دفاع از مقدسات دانست و خاطرنشان کرد: داعش با اقدامات تروریستی خود همه ارزش‎های انسانی و محرمات را زیر پا گذاشته است.


وی افزود: برگزاری همایش فرهنگی السفیر، ما را دوباره به مطالعه تاریخ باز مجبور می‎سازد و موجب تنظیم و تعدیل در مسیر زندگی خود با توجه به مشکلات و خطرهای موجود می‎شود.


این مرجع تقلید ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام فرهنگی، خواستار تلاش مضاعف جهت برگزاری مناسب آن شد و تصریح کرد: عراق در حالی محل علم، ایمان، جهاد، صبر و فکر اهل بیت (ع) است که بسیاری از کشورهای دیگر از این مواهب الهی محروم مانده‎اند./994/ب902/د

ارسال نظرات