۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۷۷۶۹۶

مفتی مصر از سکوت جامعه جهانی در قبال هجوم به مسجد الاقصی انتقاد کرد

خبرگزاری رسا ـ مفتی مصر با محکومیت هجوم شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی، از سکوت جامعه جهانی در برابر این حادثه انتقاد کرد.
شوقي علام مفتي مصر


به گزارش خبرگزاری رسا، شوقی علام مفتی مصر در بیانیه‌ای هجوم شهرک نشینان صهیونیستی به نمازگزاران مسجد الاقصی به پشتیبانی نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.

 

در این بیانیه آمده است: رفتار شهرک نشینان و نیروهای اشغالگر قدس دعوت به مبارزه ای آشکار از سوی آنان به حساب آمده و احساس مسلمانان مناطق مختلف دنیا را بر انگیخته است.

 

شوقی علام تاکید کرد: این حرکات وخامت و پیچیدگی شرایط را در منطقه افزایش داده و مخالف قوانین بین المللی است.

 

وی با انتقاد از سکوت جامعه جهانی در برابر تجاوز اسرائیل به مسجد الاقصی و مردم فلسطین خواستار دخالت کشورهای عربی اسلامی و جامعه جهانی برای پایان دادن به این جنایات از سوی رژیم صهیونیستی شد.

 

مفتی مصر گروه‌های مختلف فلسطین را به وحدت در برابر رفتار شهرک نشینان صهیونیست و رویارویی با اهانت اشغالگران به مسجد الاقصی دعوت کرد.

 

گفتنی است ده‌ها نفر از شهرک نشینان صهیونیستی با حمایت نیروهای اشغالگر قدس با تشکیل گروهی با عنوان «خراب الهیکل» به بخش‌های مختلف مسجد الاقصی حمله کردند.

 

شهرک نشینان با ایجاد درگیری با نمازگزاران مسجد الاقصی و استفاده از گازهای اشک آور ده‌ها نفر از نمازگزاران را زخمی کردند./981/ب902/د

ارسال نظرات