۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۲۷۷۹۶۵
از سوی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد رضوی صورت گرفت؛

نمایش کتاب های چاپی و اسناد تاریخی در نمایشگاه «حجاب و عفاف»

خبرگزاری رسا ـ رییس روابط عمومی و امور بین ‌الملل سازمان کتابخانه‌ ها، موزه‌ ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: این سازمان با نمایش مجموعه ای از اسناد تاریخی و کتاب های چاپی در نمایشگاه حجاب و عفاف حضور یافت.
سازمان کتابخانه، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضويl

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، محمدجواد قوی، رییس روابط عمومی و امور بین ‌الملل سازمان کتابخانه‌ ها، موزه‌ ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی اظهار داشت: به همت سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی منتخبی از اسناد مربوط به کشف حجاب در ایران و مجموعه ای از کتاب های چاپی با موضوع اهمیت عفاف و حجاب و راهکارهای تشویق جوانان به عفاف در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته شد.

 

وی بیان کرد: از نمونه اسناد تاریخی این نمایشگاه می توان به نامه والی خراسان به حکومت نیشابور مبنی بر تشویق بانوان در جریان کشف حجاب اجباری و اعلام نکات کلیدی و خاص از جمله استفاده از نظر موافق علما و روحانیان محلی اشاره کرد.

 

وی گفت: همچنین کتاب های چاپی همچون «چرا با حجاب شدم»، «حریم پوشش»، «راز یک فریب»، «فقه و پوشش بانوان»، «حجاب مردان»، «حجاب از دیدگاه روانشناسی»، «حجاب و آزادی»، «پوشش زن در اسلام» و ... در نمایشگاه حجاب و عفاف در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفت.

 

شایان ذکر است؛ نمایشگاه حجاب و عفاف با مشارکت معاونت ها و مؤسسات مختلف آستان قدس رضوی از جمله سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در مرکز نمایشگاه های دائمی آستان قدس رضوی واقع در پارکینگ شماره 1 ورودی باب الجواد از 3 تا 10 مردادماه برپا است./1308/د102/ب4

ارسال نظرات