۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۲۷۸۱۰۰
سخنرانان نماز جمعه یمن:

جنایت عربستان علیه یمن بیانگر شدت کینه آل‎سعود است

خبرگزاری رسا ـ سخنرانان نماز جمعه این هفته مساجد یمن با محکومیت حمله جنایتکارانه آل سعود به یمن، نشان از شدت کینه عربستان علیه مردم بی‎گناه یمن دارد.
نماز مشترک شيعه و سني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سخنرانان نماز جمعه این هفته مساجد یمن ادامه حمله جنایتکارانه آل سعود به مساجد و شهروندان مناطق مختلف یمن را محکوم کردند.

 

سخنرانان نماز جمعه یمن ادامه جنایت عربستان در کشتار مردم بیگناه با روش‌های گوناگون و همکاری مزدوران داخلی را نشان از کینه آل سعود نسبت به مردم یمن و شکست آنان در کاشت بذر نفاق و فتنه و ایجاد دشمنی میان فرزندان یمنی بیان کردند.

 

آنان با بیان اینکه ادامه جنگ ظالمانه آل سعود از طریق بمباران، انفجار و ترور شخصیت‌ها و مردم تنها به ضرر متجاوزان تمام خواهد شد، تاکید کردند: آل سعود و همپیمانانش به جنگ علیه مردم مقاوم و پایدار یمن خاتمه دهند و بدانند فرجام ظلم علیه ملت یمن بسیار ناگوار و فاجعه‌ای عظیم و دشمنی فراوان به دنبال خواهد داشت.

 

سخنرانان با دعوت از همگان به نصیحت افراد منحرف و مشوقان به کشتار و قتل به دست کشیدن از رفتار خود تصریح کردند: مجریان اعمال جنایتکارانه در راه ناامن ساختن منطقه و ایجاد فساد در زمین قدم بر می دارند و بر همگان واجب است که هر نوع فتنه‌ای را سرکوب کنند.

 

امامان جمعه یمنی در پایان مردم را به وحدت و اطمینان به خدا دعوت کرده و خاطر نشان کردند: پیروزی از آن مومنان است نه زورگویان و هر اقدامی از داخل و یا خارج یمن در جهت ناامن سازی کشور صورت گیرد محکوم به شکست است./981/ب901/د

ارسال نظرات