۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۷۸۲۴۴
نماینده پارلمان:

کودک فلسطینی در آتش کینه صهیونیست‌ها سوخت

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان با محکومیت زنده سوزاندن کودک فلسطینی تأکید کرد که این کودک در آتش کینه صهیونیست‎ها سوخت.
سيد حسين موسوي


به گزار ش خبرگزاری رسا، حسین الموسوی، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان، در مراسم جشن سالروز تاسیس ارتش این کشور، این مناسبت را به نیروهای نظامی این کشور تبریک گفت و از خداوند برای آنان طلب اجر و پاداش کرد.


وی حمایت همه جانبه از نیروهای ارتش را وظیفه مسوولان و مردم این کشور دانست و گفت: در شرایطی که نیروهای تروریستی تکفیری با هدایت و پشتیبانی آمریکا و اسرائیل برای لبنان یک تهدید جدی تلقی می شوند، ارتش باید به پشت گرمی ملت لبنان در برابر اقدامات جنایتکارانه این افراد ایستادگی کند.


این مقام مسؤول در لبنان، وجود اختلاف در مسایل سیاسی را یک مساله طبیعی دانست و تصریح کرد: گرچه اختلاف در این موارد مانعی ندارد اما باید توجه داشت که تمام احزاب و طرف‌های سیاسی در ضرورت حمایت از ارتش نباید به خود تردیدی راه دهند.


نماینده پارلمان لبنان، کشوری را شایسته بقا دانست که از مرزبانان و نیروهای امنیتی خود حمایت می کند.


الموسوی در بخش دیگر سخنان خود به مساله کودک سوزی در فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: کودک بی گناه فلسطینی در حقیقت در آتش کینه شهرک نشینان صهیونیستی سوزانده شد. هر وجدان بیداری این عمل وحشیانه را محکوم می کند و این واقعه خود موجب بیداری بسیاری از افراد غافل می شود./1321/ب902/د

ارسال نظرات