۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۲۷۸۳۳۷
عضو ارشد حزب الله لبنان:

پاکسازی قلمون و عرسال در روزهای آینده مخابره می‎شود

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، از روند رو به پیشرفت عملیات نیروهای مقاومت در قلمون، عرسال و زبدانی خبرداد و نسبت به اقدامات اخلالگرانه جریان‌های علیه حزب الله در لبنان انتقاد کرد.
نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای حزب الله، در سخنانی دستاوردهای مقاومت علیه گروه‌های تکفیری را ارزنده شمرد و گفت: آمریکای مدعی نتوانسته است هیچ اقدام مثبتی برای مقابله با گروه‌های تکفیری انجام دهد.


وی افزود: به زودی اخباری مبنی بر تکمیل عملیات نیروهای حزب الله در مناطق قلمون و عرسال منتشر و این مناطق از لوث وجود افراط گرایان تکفیری پاک خواهد شد.


این روحانی لبنانی ادامه داد: مقاومت در منطقه عرسال و قلمون، یک وظیفه ملی و استراتژیک است که در حمایت از تمامیت ارضی لبنان بسیار اهمیت به شمار می آید. نیروهای مقاومت، عملیات گسترده‌ای را با همکاری با ارتش سوریه در منطقه زبدانی آغاز کرده و مردم لبنان باید به این مساله توجه داشته باشند که این عملیات به حفظ امنیت ما کمک شایانی خواهد کرد.


شیخ نبیل قاووق خطاب به احزاب و طرف‌های سیاسی اعلام کرد: احزاب سیاسی بدانند که دستاوردهای مقاومت در عملیات‌های جاری به سود تمام طرف‌ها بوده و باید در نهان و آشکار از نیروهای امنیتی و نظامی کشور حمایت کنند.


وی در پایان، به جریان‌های مخالف مقاومت و حزب الله در لبنان اشاره و تصریح کرد: متاسفانه لبنان همواره درگیر یک جریان غرب گرا و تابع اسرائیل اس
ت که سعی دارد دستاوردهای مقاومت را ناچیز شمرد. این افراد در داخل به دنبال ایجاد فضایی برای نفوذ گروه‌های تروریستی تکفیری هستند./1321/ب902/د

ارسال نظرات