۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۲۷۸۸۶۰
دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت:

مسلمانان در انتظار پاسخ دندان‎شکن مقاومت به کودک‎سوزی صهیونیست‎ها هستند

خبرگزاری رسا ـ علمای مقاومت لبنان در حمایت از فلسطین از نیروهای مقاومت خواستند تا پاسخ دندان شکنی به اقدامات نژادپرستانه شهرک نشینان صهیونیستی بدهند.
ماهر حمود، از علماي اهل سنت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیر اتحادیه جهانی علمای مقاومت، در دیدار با اعضای جنبش الامه لبنان و انجمن شخصیت‌های اسلامی حامی فلسطین در این کشور، به مساله کودک سوزی به دست شهرک نشینان صهیونیستی اشاره کرد و گفت: سوزاندن یک کودک بی گناه، جزو خلق و خو و تعالیم صهیونیست‌ها است.


وی پاسخ دندان شکن مقاومت را انتظار همه مسلمانان دانست و تاکید کرد: این اقدام ضد بشری نشان از کینه و روحیات جرم خیز شهرک نشینان صهیونیستی دارد. 


 از سوی دیگر، عماد میشل عون، رییس جمعیت التغییر و الاصلاح لبنان، وحدت را عامل پیروزی بخش در برابر اقدامات نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی خواند و گفت: اتحاد مسلمانان قدرتی ایجاد می کند که با آن قدرت تمام موانع از مسیر آزادسازی قدس شریف برداشته خواهد شد.


همچنین در این مراسم، شیخ عبدالناصر جبری، دبیرکل جنبش الامه لبنان نیز اعلام کرد: رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می شناسد و نمی توان با سردمدارن این رژیم غاصب سر میز مذاکره نشست. پاسخ کوبنده مقاومت برای حمایت از کودکان فلسطینی الزامی است.


وی در پایان خون پاک شهدای مقاومت را ضمانت آزادی قدس شریف خواند و گفت: ما بر سر پیمان خود با ملت مظلوم فلسطین و شهدای مقاومت هستیم و با تمام توان در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنیم./1321/ب902/د

ارسال نظرات