۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۲۷۹۴۹۰

بیانیه وزارت اوقاف علیه اخوان المسلمین به 14 زبان ترجمه شد

خبرگزاری رسا ـ بیانیه مشترک وزارت اوقاف و علمای مصر علیه اخوان المسلمین به 14 زبان ترجمه شد.
شوراي عالي امور اسلامي وزارت اوقاف مصر


به گزارش خبرگزاری رسا، شورای عالی امور اسلامی وزارت اوقاف مصر از ترجمه بیانیه علمای اوقاف در مبارزه علیه اخوان المسلمین به 14 زبان خبر داد.

 

در بیانیه منتشر شده از سوی شورای عالی امور اسلامی آمده است: بیانیه علمای اوقاف و شورای عالی امور اسلامی درباره رویارویی با تندروی تروریسم و توقف صدای فتنه گری طرفداران جمعیت اخوان المسلمین از سوی شورا به 13 زبان خارجی ترجمه و همراه با زبان عربی به کشورهای مختلف جهان ارسال شد.

 

شورای عالی امور اسلامی هدف از ترجمه این بیانیه را رساندن صدای اسلام رحمانی به جهانیان و بیان حقیقت برای آنان بر شمرد.

 

در این بیانیه با تاکید بر ایستادگی علما، متکفران و فرهنگیان مصر در کنار عبدالفتاح سیسی رییس جمهور مصر در رویارویی با تروریسم خاطر نشان شده است: کشتار و تخریب از سوی جریان‌های تروریستی به شدت محکوم است و همگان در مصر برای رویارویی با تروریسم به کمک نیروهای امنیتی برخواسته و از فتواهای علما و مفتی‌های مصر در این خصوص حمایت خواهند کرد.

 

این بیانیه به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، روسی، چینی، ایتالیایی، یونانی، ترکی، فارسی، عبری، سواحلی و اردو ترجمه شده است.

 

وزارت اوقاف مصر و شورای عالی امور اسلامی چندی قبل در بیانیه‌ای با حمایت از عبدالفتاح سیسی رییس جمهور مصر، خواستار برخورد جدی با گروه تروریستی اخوان المسلمین به دلیل ایجاد درگیری و فساد در جامعه و نشر تفکر افراطی و تبلیغ میان رهبران دینی، سیاسی و فرهنگی جامعه شد./981/ب902/د

ارسال نظرات