۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۷۹۵۹۲

رمان «زنی با کفش‌های مردانه» در حوزه هنری تهران نقد و بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رمان «زنی با کفش‌های مردانه» که از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است، در حوزه هنری تهران نقد و بررسی می‌شود.
کتاب «زني با کفش‌هاي مردانه»

 

به گزارش  خبرگزاری رسا، طی مراسمی با حضور علی الله سلیمی نویسنده و منتقد ادبی، عزت الله الوندی نویسنده و منتقد ادبی، جمعی از نویسندگان، هنرمندان و منتقدان، رمان «زنی با کفش های مردانه» به نویسندگی محمدعلی گودینی که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

 

رمان «زنی با کفش‌های مردانه» در اصل ‌جلد دوم رمان «تالار پذیرایی پایتخت» است که به وقایع ما‌ه‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و اتمام آن پرداخته است. محتوای این دو رمان طبیعتا یکی و در ادامه یکدیگر است؛ با این تفاوت که در شخصیت‌ها تغییر و تکثر داده شده است. در «تالار پذیرایی پایتخت» به بررسی وضعیت کارگران که در انقلاب سفید شاه از دست اربابان روستایی‌‌ رها و به دامان اربابان شهری بازگشته‌اند، اشاره شده است. 

 

بنابراین گزارش، جلسه نقد و بررسی رمان «زنی با کفش های مردانه» از سوی حوزه هنری ساعت 15 روز چهارشنبه 28 مردادماه ماه سال جاری در سالن امیرحسین فردی برگزار خواهد شد.

 

این چهارمین نشست از سری نشست های نقد و بررسی «آینه بندان» خواهد بود که قرار است هر ماه به یکی از رمان های برجسته ادبیات داستانی بپردازد.

 

رمان «زنی با کفش های مردانه» تولید کارگاه قصه و رمان مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری کشور است که از سوی انتشارات سوره مهر در سال 94 وارد بازار کتاب شده است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 به سالن امیرحسین فردی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری مراجعه کنند./998/د102/ق

منبع: حوزه هنری

ارسال نظرات