۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۸۱۱۸۳
اتحادیه جهانی صوفیه:

همبستگی سلفی‌های مصر و داعش در جهت خدمت به اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ اتحادیه جهانی فرقه صوفیه با صدور بیانیه‌ای نسبت به خطر همبستگی جریان‌های سلفی مصر و گروه تروریستی داعش هشدار و خاطر نشان کرد که این همبستگی در راستای خدمت به اسرائیل است.
اتحاديه جهاني صوفيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اتحادیه جهانی فرقه صوفیه نسبت به ائتلاف سلفی‌های مصر و گروهک تروریستی داعش برای ایجاد عملیات خرابکارانه در مصر هشدار داد.

 

در بیانیه صادره از این اتحادیه آمده است: این ائتلاف‌ مطابق با الگوی صهیونیستی و در جهت حمایت از این رژیم اشغالگر صورت گرفته است.

 

در این بیانیه با هشدار به دستگاه‌های امنیتی مصر تاکید شده است: اتحادیه جهانی صوفیه با نواختن زنگ خطر حضور داعش در مصر، دستگاه‌ امنیتی مصر را به دستگیری تروریست داعشی ولید اسماعیل ملقب به « أبوعائشة المصری » فرا می خواند.

 

اتحادیه جهانی فرقه صوفیه خاطر نشان کرد: همپیمانی جریان سلفی مصر با اسرائیل در راستای حمایت از رژیم اشغالگر قدس و از طریق نشر افکار مسموم و خبیثانه، ترویج دروغ در جامعه و ایجاد جنگ‌های داخلی است.

 

جریان سلفی مصر با ایجاد ائتلاف «دفاع از صحابه و پیروان صحابه » و با نامیدن آن به «انقلابیان مسلمان» اعلام همبستگی خود را با گروه تروریستی داعش اعلام کردند./981/ب902/د

ارسال نظرات