۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۲۸۳۵۰۳
شیخ یزبک:

حزب الله در کمین ماجراجویی‌های صهیونیست‌هاست

خبرگزاری رسا ـ رئیس هیئت شرعی حزب الله با هشدار درباره ماجراجویی‌های دشمن صهیونیستی علیه محور مقاومت، تاکید کرد که رزمندگان حزب الله هوشیار و در کمین هر گونه‌ ماجراجویی صهیونیست‌ها نشسته‌اند.
شيخ يزبک

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ «محمد یزبک» رییس شورای شرعی حزب الله با اشاره به حملات هوایی اخیر دشمن صهیونیستی به خاک سوریه، درباره ماجراجویی‌های تل‌آویو علیه محور مقاومت هشدار داد.

 

شیخ یزبک در مراسم چهلم شهید «عباس جودت» در شهرک «خریبه» از توابع بقاع، به اتهامات دشمن صهیونیستی علیه ایران، سوریه و برخی دیگر از گروه‌های اسلامی اشاره کرد و افزود: حزب الله هوشیار و در کمین هر گونه ماجراجویی صهیونیست‌ها است.

 

 وی با اشاره به تحولات امنیتی اخیر در بیروت، ‌شرایط فعلی کشورش را حساس توصیف کرد و گفت: کشور در شرایط نامساعدی بسر می‌برد، زیرا تظاهرات سرکوب و زباله‌ تلنبار می‌شود. پارلمان، شورای وزیران و نهادهای دولتی در تعطیلی بسر می‌برند و همه از تعطیلی در کشور سخن می‌گویند.

 

رییس شورای شرعی حزب الله در بخش دیگری از سخنانش همه گروه‌های سیاسی را به منظور تقویت و برپایی حکومتی فعال، به گفت‌‌وگو و تفاهم دعوت کرد و افزود: ما نمی‌خواهیم دنباله ‌رو باشیم بلکه می‌خواهیم مستقبل باشیم./982/ب101/د

ارسال نظرات