۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۸۵۸۱۷

نماینده فلسطینی خواستار مقابله با طرح تقسیم مسجدالاقصی شد

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیته مردمی مقابله با محاصره نوار غزه تاکید کرد که طرح تقسیم مسجدالاقصی مساله‎ای است که از چند سال پیش مطرح شده و رژیم صهیونیستی از مدت‎ها پیش به دنبال اجرای تدریجی و مرحله‎ای این طرح است.
جمال خضري نماينده مستقل فلسطيني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمال خضری نماینده مستقل فلسطینی امروز در اظهاراتی مطبوعاتی خاطر نشان کرد که اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی بزرگترین خطر و تهدید برای قدس و مسجدالاقصی به شمار می رود.

 

خضری اظهار داشت که قدس در معرض یهودی سازی قرار دارد و مسجدالاقصی نیز با خطر تقسیم رو به رو است.

 

وی خواستار وحدت ملت فلسطین و کنار گذاشتن اختلافات و مقابله یکپارچه فلسطینیان، امت اسلامی و عربی و آزادگان جهان با توطئه های شوم دشمن صهیونیستی به ویژه در قدس و مسجدالاقصی شد.

 

نماینده پارلمان فلسطین ثبات و پایداری نگهبانان و معتکفین در مسجدالاقصی که قهرمانانه با توطئه های دشمن، طرح تقسیم مسجدالاقصی، تعرضات روزمره صهیونیست های تندرو به این مسجد، عملیات یهودی سازی، بازداشت فلسطینیان و تخریب و مصادره منازل و زمین های آنان مقابله می کنند، را ستود.

 

جمال خضری بار دیگر تاکید کرد که ملت فلسطین به مبارزات علیه دشمن صهیونیستی تا آزاد سازی سرزمین خویش ادامه می دهد.

 

وی از جامعه بین الملل خواست به حمایت از ملت فلسطین تا زمان دستیابی به حقوق و خواسته های مشروع خویش و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف ادامه دهد./994/ب102/د

ارسال نظرات