۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۸۶۳۳۷
جبهه عمل اسلامی لبنان:

فتنه در کمین اوضاع بحرانی لبنان است

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان از مردم خواست تا تحقق خواسته های مشروعشان دست از اعتراضات مسالمت آمیز برندارند.
جبهه عمل اسلامي


به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای جانبداری خود را از خیزش اعتراضی مردم نسبت به اهمال در مورد مشکلات کشور اعلام و بر تسریع رسیدگی به امور شهری و بهداشتی مردم تاکید کرد.

 

این جبهه از مسؤولان خواسته است که در پی تحقق خواسته های مردم، اجرای عدالت اجتماعی و پاسخگوی مردم در زمینه تحقق خواسته های مشروعشان باشند.

 

در این بیانیه آمده است: مردم باید تا عملی شدن اصلاحات به اعتراضات مسالمت آمیز خود ادامه دهند و ما با هر کسی که با قلم و بیان و یا موقعیت اجتماعی خود در مسیر اصلاحات و کمک به مردم گام بردارد، همکاری می کنیم.

 

این جبهه تاکید کرد: آتش اعتراضات مردمی با مشکلات معیشتی صورت گرفت و با شدت گرفتن بحران انباشت زباله‌ها زبانه کشید و این آتش ممکن است هر لحظه کشور را در گرداب فتنه فروبرد.

 

جبهه عمل اسلامی در بیانیه خود نسبت به افراد نفوذی و وابسته به بیگانگان هشدار داد و افزود: بسیاری از کسانی که در کمین فرصتی مناسب برای فتنه افروزی هستند، امروز در شرایط بحرانی کشور دست به کار شدند تا مسیر اعتراضات مسالمت آمیز مردمی را به شورش و اقدامات آشوبگرانه سوق دهند و مردم و مسؤولان باید نسبت به این مساله هوشیار باشند./1321/ب902/د

ارسال نظرات