۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۸۶۳۸۳
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

امام موسی صدر با فعالیت‌های علمی خود جایگاه رفیع دانش را در لبنان تبیین کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان علم گره خورده با صنعت را موجب پیشرفت و تعالی کشور دانست و از جوانان خواست که در هر شرایطی دست از علم آموزی برندارند.
خليل حمدان عضو ارشد جنبش امل لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو ارشد جنبش امل لبنان در نشست علمی جمعیت اسلام گرایان حامی اندیشه امام موسی صدر که در شهر ارنون این کشور برگزار شد، نقش علم در سازندگی کشور و خروج آن از بحران های متعدد را تشریح کرد.
 
وی افزود: علم و دانش زمانی که با صنعت گره می خورد، می تواند نردبانی برای پیشرفت کشور باشد و برای برون رفت از بحران ‌ها به کمک جامعه بیاید.
 
 
خلیل حمدان به اوضاع کشورهای منطقه اشاره و تاکید کرد: با نگاهی به اوضاع جهان می توان به خوبی دریافت هر کشوری که به مقوله علم ودانش اهمیت بیشتری داده، از پیشرفت بیشتری نیز برخوردار شده است.
 
عضو ارشد جنبش امل به اقدامات سازنده امام موسی صدر در عرصه علم پرداخت و گفت: وی از زمانی که وارد لبنان شد، به تاسیس مراکز علمی و تحقیقاتی در زمینه علوم اسلامی پرداخت که بسیاری از جوانان علم آموز از این مراکز با توشه‌ای از دانش فارغ التحصیل شدند.
 
وی از جوانان خواست که بهانه مشکلات و دشواری های زندگی در زمینه علم آموزی اهمال نکنند و ادامه داد: عالمان دینی ما در طول تاریخ با وجود تمام سختی ها و مشکلات با اهتمامی که نسبت به علم داشتند، جایگاه این مهم را برای نسل های آینده روشن کردند.
 
حمدان در پایان به مسایل جاری کشور اشاره و تصریح کرد: جنبش اعتراضی مردم در اثر کوتاهی مسؤولان است و این اعتراضات امری طبیعی است. تا زمانی که اولویت مسؤولان انتخاب رییس جمهور نباشد، مردم ما شاهد بحران‌های سیاسی و اجتماعی خواهند بود./1321/ب902/د
ارسال نظرات