۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۸۶۵۷۷
رییس جمعیت علمای صور لبنان:

گفت‎وگوها باید به وضع قانون جدید انتخابات منجر شود

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنانی آرزوی مردم لبنان را رهایی از اقدامات طایفه گرایانه مسؤولان در اداره سیاسی کشور توصیف کرد.
حجت الاسلام علي ياسين، رييس مجمع علماي صور لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس جمعیت علمای صور لبنان در سخنانی به نظام فساد آلود سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم که گفت وگوها به وضع قانون جدید انتخابات بینجامد تا از فساد فزاینده در کشور جلوگیری شود.

 

وی افزود: آرزوی ملت لبنان رهایی از اقدامات بر مبنای طایفه گرایی و حزب گرایی است و تا زمانی که این فضا در کشور حاکم باشد مردم در زمینه اختلافات داخلی به آسودگی خاطر نمی رسند.

 

این روحانی لبنانی ارتش، محور مقاومت و حمایت و اتحاد مردمی را ضامن امنیت و حفظ کشور توصیف کرد و گفت: نهادهای امنیتی با پشتیبانی مردم می توانند با تمام قوا در برابر تهدیدات خارجی مقابله می کنند.

 

شیخ علی یاسین نسبت به سکوت جهان عرب در مورد وضعیت بحرانی ملت سوریه و آوارگان سوری انتقاد کرد و اظهار داشت: تصویر طفل سوری غرق شده در سواحل ترکیه باید موجب بیداری دولتمردان عرب شود.

 

وی به قضیه فلسطین پرداخت و تاکید کرد: هیچگاه نباید مساله فلسطین از صدر اولویت‌‌های جهان اسلام کنار گذاشته شود و تنها محور مقاومت است که می تواند به مردم مظلوم فلسطین کمک کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات