۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۲۸۶۶۶۰

حزب الله جنایت‌های عربستان در یمن را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان جنایت‌های گسترده عربستان سعودی در یمن را محکوم کرد و افزود: سکوت جوامع بین المللی در برابر فاجعه انسانی یمن هیچ توجیهی ندارد.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای جنایت‌های عربستان سعودی علیه مردم مظلوم یمن را محکوم و اعلام کرد: این جنایت‌ها منجر به ویرانی زیرساخت‌های اساسی یمن، مساجد، بیمارستان ها و مراکز خدماتی این کشور و به خاک و خون کشیدن هزاران یمنی شده است.

 

در این بیانیه آمده است: هرچند شاهد استمرار حملات عربستان به یمن از شش ماه گذشته تاکنون بودیم اما شدت گرفتن این حمله ها در دو روز گذشته یک فاجعه انسانی گسترده و عمیق را در یمن رقم زده است و عربستان به همراه همپیمانان خود در پی انتقام از ملت یمن هستند.

 

حزب الله همچنین نسبت به سکوت سازمان های حقوق بشری و مجامع بین المللی در مورد وقایع یمن به شدت انتقاد کرد و ادامه داد که چرا این سازمان ها در برابر این حجم وسیع از جنایت ها لب فرو بسته اند؟

 

در پایان این بیانیه آمده است: موشک‌های سعودی در حال نابود کردن تمدن و تاریخ یک ملت مسلمان هستند و مردم یمن آینده خود را در سایه تهدید این دشمنی ها تیره و تار می بینند./1321/ب903/د

ارسال نظرات