۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۸۶۶۶۵
جمعیت علمای مسلمان لبنان:

برخی دولتمردان عرب سرنگونی اسرائیل را سرنگونی خود می‎دانند

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای مسلمان لبنان، اقدمات فتنه افروزانه رژیم صهیونیستی را عامل تمام مشکلات کشورهای منطقه دانست.
جمعيت علماي مسلمان لبنان


 
به گزارش خبرگزای رسا، جمعیت علمای مسلمان لبنان، با صدور بیانیه‌ای به فتنه افروزی‌های رژیم غاصب صهیونیستی در کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: کشورهای منطقه هر روز شاهد وخیم تر شدن اوضاع بوده و دامنه فتنه روز به روز گسترده تر می شود و این شرایط نتایج اقدامات سوء اسرائیل غاصب است.
 
در این بیانیه آمده است: محور مقاومت بیش از هر زمان دیگری عزم خود را برای نابودی رژیم صهیونیستی جزم کرده است و تنها وحدت کشورهای اسلامی است که می تواند پشتوانه مقاومت در منطقه برای تحقق این امر باشد.
 
این جمعیت اعلام کرد: متاسفانه بیشتر دولتمردان عرب در توطئه چینی های رژیم هصیونیستی دست دارند و برای اجرایی شدن پروژه های این رژیم از هیچ حمایت مالی دریغ نکردند. این افراد به این نتیجه رسیده اند که نابودی اسرائیل منجر به از بین رفتن آنان نیز می شود.

 

جمعیت علمای مسلمان لبنان با تاکید بر اینکه دشمن اصلی مسلمانان رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: مسلمانان باید نسبت به توطئه های مستمر صهیونیست ها هوشیار باشند و سعی کنند محور مقاومت را در تمام سرزمین فلسطین میدان دهند.
 

این جمعیت در پایان همچنین به بحران یمن اشاره کرد و ادامه داد: گفت وگو تنها راه حل برون رفت یمن از بحران است اما دخالت های خارجی اجازه نمی دهد که این مهم تحقق پیدا کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات