۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۸۷۳۳۹
جمعیت علمای مسلمان لبنان:

مهاجرت آوارگان از سوریه مقدمه تجزیه این کشور است

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای مسلمان لبنان اعلام کرد که اسرائیل و آمریکا از گذشته تا به امروز در اندیشه منطقه به مناطق کوچک هستند و در صورت استمرار شرایط بحرانی در کشور این مساله به تحقق می رسد.
جمعيت علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای مسلمان لبنان، در نشست دوره ای خود به ریاست شیخ حسان عبدالله، با صدور بیانیه‌ای به شرایط بحرانی کشور اشاره و اعلام کرد: لبنان در شرایطی خاص قرار گرفته است که اگر مسیری برای برون رفت از تنگنای موجود ایجاد نشود، بقای کشور با چالش روبرو خواهد شد.


این جمعیت افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا از گذشته و تا به امروز در حال توطئه چینی برای تقسیم کشور به مناطق کوچک هستند و با استمرار شرایط کنونی کشور این امر به زودی محقق می شود.


در این بیانیه آمده است: مساله مهم مهاجرت آوارگان سوری به کشورهای اروپایی مقدمه ای است برای تجزیه سوریه و اینکه بخش بزرگی از این کشور در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گیرد.


این جمعیت ادامه داد: عالمان دینی باید حکم شرعی در زمینه لزوم ایستادگی در برابر دشمنان و حمایت از وطن را برای مردم بازگو و تشریح کنند.


اعضای این جمعیت از رزمندگان مقاومت در فلسطین خواستند که با تشدید عملیات‌های نظامی از زیاده خواهی‌ها و اهانت اسرائیلی‌ها به مقدسات مسلمانان در مسجد الاقصی جلوگیری کنند.


این جمعیت در پایان بیانیه خود به خانواده قربانیان حادثه سقوط جرثقیل در مسجد الحرام تسلیت گفت و برای آنان از خداوند طلب صبر کرد./1321/ب902/د

ارسال نظرات