۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۲۸۷۵۸۷
یکی از علمای اهل سنت لبنان در گفت‎وگوی اختصاصی با رسا:

زمان اقامه نماز به امامت حضرت‎مهدی در بیت‎المقدس نزدیک است/ سخنان آیت الله خامنه‎ای رعب و وحشت را بر اسرائیل حاکم کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان، آزادی اراضی اشغالی فلسطین را نزدیک خواند و گفت: به زودی نماز جماعت به امامت حضرت مهدی در بیت المقدس برپا می‎شود.
شيخ احمد القطان، رييس جمعيت العمل و قولنا لبنان

 

احمد قطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان حضرت آیت الله خامنه‎ای، مبنی بر نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی تا 25 سال دیگر، گفت: این سخنان درون اسرائیل را به هم ریخته است و رعب و وحشت را بر اسرائیل حاکم کرد. این رژیم ان شاء الله به زودی نابود خواهد شد و حضرت عیسی (ع) به همراه همه مومنان نماز را به امامت و پشت سر امام زمان (عج) برپا خواهند کرد.


وی تاکید کرد که دلایل و برهان‎های بسیار بر قطعیت نابودی رژیم اسرائیل در آینده بسیار نزدیک وجود دارد و خاطرنشان ساخت: پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‎فرمایند «لا تَقُومُ السَّاعَةُ حَتَّى یُقَاتِلَ الْمُسْلِمُونَ الْیَهُودَ, فَیَقْتُلُهُمُ الْمُسْلِمُونَ, حَتَّى یَخْتَبِئَ الْیَهُودِیُّ مِنْ وَرَاءِ الْحَجَرِ وَالشَّجَرِ, فَیَقُولُ الْحَجَرُ وَالشَّجَرُ: یَا مُسْلِمُ, یَا عَبْدَ اللَّهِ, هَذَا یَهُودِیٌّ خَلْفِی, فَتَعَالَ فَاقْتُلْهُ, إِلا الْغَرْقَدَ فَإِنَّهُ مِنْ شَجَرِ الْیَهُودِ»(قیامت تا زمانی برپا نمی شود که مسلمانان بایهودیان جهاد نکنند ویهودی پشت سرِ سنگ و درخت متواری می شود و سنگ و درخت صدا می زند که مسلمان بیا پشت سر من یک یهودی مخفی است او را بکُش، بجز درخت «غَــرْ قَـــدْ» که این درختِ یهودی است.)


رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان، اقدامات ایران در جهت دست یابی به انرژی هسته‎ای را به سود اسلام و در راستای خدمت به امت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: ایران برای آزاد سازی اراضی اشغالی فلسطین تلاش بسیاری انجام می‎دهد.


وی خاطرنشان کرد که جبهه مقاومت و جریان‎های اسلامی مانند مقاومت حماس و جهاد اسلامی در فلسطین، مقاومت اسلامی در لبنان به نمایندگی از حزب الله و همه جریان‎های مقاومت اگر در عراق، سوریه و لبنان باشند درپی نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل و کمک برای آزادی اراضی فلسطین اشغالی هستند.


قطان به رابطه برخی از کشورهای اسلامی با رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد و افزود: بازگشایی سفارت اسرائیل در کشورهای اسلامی اقدامی ناصحیح و اشتباه است زیرا این رژیم دشمن همه مسلمانان اعم از سنی، شیعه و همه انسان‎های آزاده جهان است.


وی ادامه داد: رژیم اشغالگر اسرائیل ناقض همه حقوق انسانی است. این رژیم با اقدامات شنیع خود مانند کشتار، خونریزی و آتش‎سوزی در مسجد الاقصی، این مکان مبارک و مقدس را مورد هتک حرمت قرار داده است.


رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان، بازگشایی سفارت در کشورهای عربی و اسلامی را ذلت، خاری، ضعف، عقب افتادگی و دوری از سنت و مسیر صحیح اسلام، حضرت محمد (ص)، قرآن و تعالیم دینی دانست و تصریح کرد: ما ضمن محکوم کردن اعمال این رژیم اشغالگر خواستار اخراج سفیران آن از همه کشورهای جهان هستیم.


وی افزود: کشورهای عربی به جای ابراز محبت و دوستی با رژیم اشغالگر صهیونیستی به جبهه مقاومت کمک کنند و این رژیم را نابود سازند.


قطان، اتحاد علما، تقوای الهی و مبارزه با رژیم صهیونیستی را از مسائل واجب برای علمای اسلام دانست و تاکید کرد که علمای اهل سنت و شیعه مانند یک دست و به دور از هر گونه تفرقه و نفاق باید به مبارزه با دشمنان بپردازند و اسرائیل را نابود کنند.


وی در پایان به نقش ایران در مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد و افزود: مساله فلسطین، به عنوان اولین قبله مسلمانان و سومین حرم امن الهی به عنوان اولین مساله جهان اسلام باید باشد. اهل سنت برای نابودی اسرائیل آماده‎اند و تلاش و کوشش ایران برای آزاد سازی اراضی اشغالی فلسطین در آینده نزدیک به ثمر خواهد نشست و از نیل تا فرات از تهدید و خطر رژیم اسرائیل در امان می‎ماند./994/ب911/ک

ارسال نظرات