۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۲۸۹۶۷۶
عضو حزب الله لبنان:

ایران، روسیه و عراق در پی ریشه کن کردن تکفیری‌ها در منطقه هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده حزب الله در منطقه البقاع لبنان اقدامات ایران، سوریه و عراق را در راستای ریشه کن کردن شجره خبیثه تکفیر در منطقه خواند.
محمد ياغي مسؤول دفتر حزب الله در منطقه بقاع لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد یاغی، نماینده حزب الله لبنان در منطقه البقاع این کشور، در مراسم یادبودی که در منطقه الهرمل برگزار شد، به اقدامات ارزنده محور  مقاومت در مبارزه با گروه‌های تکفیری اشاره کرد و گفت: حزب الله تا شکست کامل تروریست‌های تکفیری با این گروه ها به مقابله می پردازد.

 

وی افزود: محور مقاومت با تمام توان درپی آن است که هیچ کدام از پروژه های آمریکایی و غربی در منطقه اجرایی نشود و نقشه‌های شوم استعمارگران با شکست روبرو شود.

 

یاغی ضمن انتقاد از حمایت تکفیری ها از سوی برخی کشورهای عربی که داعیه اسلام را دارند، اعلام کرد: اگر پشتیبانی مالی و تسلیحاتی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از این تروریست‌ها نبود، این توطئه پیش تر با شکست مواجه می شد.


عضو حزب الله لبنان در ادامه به اقدامات اخیر روسیه در حمایت از سوریه اشاره و تصریح کرد: ایران، روسیه و عراق با همکاری گسترده سعی در ریشه کن کردن تکفیری‌ها از منطقه را دارند.

 

وی در پایان از همکاری عمیق محور مقاومت با این سه کشور خبر داد و گفت: با نصرت الهی به زودی جهان شاهد نابودی کامل افراط گرایان تکفیری خواهد بود و امنیت به منطقه باز خواهد گشت./1321/ب901/د

ارسال نظرات