۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۸۹۹۵۵
مسؤول روابط خارجی حزب الله:

مشکلات سیاسی در پرتو بیماری طایفه گرایی ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط خارجی حزب الله، لبنان را فافد یک دولت کار آمد دانست و تاکید کرد: تا زمانی که لبنان شاهد اقدامات حزب گرایانه برخی مسؤولان باشد، مشکلات کشور حل نخواهد شد.
شيخ دعموش مسوول روابط خارجي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی دعموش، مسؤول روابط خارجی حزب الله لبنان در مراسم یادبود شهید یوسف عدنان رزق، از اعضای این حزب، گفت: لبنان در حال حاضر فاقد یک دولت کار آمد است و زمام امور سیاسی در لبنان در اختیار کسانی است که فساد را در تمام ارکان دولت اشاعه داده اند.


وی افزود: ریشه فساد سیاسی در لبنان، اقدامات طایفه گرانه مسؤولان است و تا این مشکل برطرف نشود نمی توان انتظار داشت که ساختار بیمار سیاسی کشور اصلاح شود.


شیخ دعموش به اقدامات سوء حامیان جریان 14مارس در لبنان اشاره و تصریح کرد: تک روی سیاسی این جریان موجب شده که برخی مسؤولان به دنبال سلطه طلبی باشند و دائما در مسیر اصلاحات مانع تراشی کنند.


مسؤول روابط خارجی حزب الله با بیان اینکه اصلاحات سیاسی در لبنان نیازمند یک اراده ملی است، اظهار داشت: مذاکراتی که در کشور در حال اجراست می تواند نقطه شروع تحولات مثبتی در اصلاح ساختار سیاسی کشور باشد. نتیجه بخشی این مذاکرات در گرو کنار گذاشتن اقدامات حزب گرایانه مسؤولان و اندیشدن به مصالح مردم است.


وی در پایان از مذاکره کنندگان خواست که محورهای گفت‌وگوی خود را حل مشکلات اساسی مردم و از سرگیری فعالیت مجلس پارلمانی قرار دهند و با جدیت در صدد نتیجه بخشی این گفت‌وگوها باشند./1321/ب902/د

ارسال نظرات