۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۹۰۳۴۸
عضو ارشد حزب الله:

میشل عون بهترین گزینه برای ریاست جمهوری لبنان است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، نسبت به اقدامات گروه سیاسی منحرف در لبنان انتقاد کرد و گفت: این گروه با سلطه طلبی نمی گذارد مشکلات سیاسی کشور مرتفع شود.
حجت الاسلام نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبود یکی از شهدای این حزب در شهر "مجدل سلم" واقع در جنوب این کشور، به اوضاع سیاسی لبنان پرداخت و گفت: کشور ما امروز درگیر بحران های عمیقی است که پایانی برای آن متصور نیست.


وی افزود: استمرار مشکلات تنها به تعمیق بحران های موجود منجر می شود و دامنه اعتراضات مردمی نیز توسعه پیدا خواهد کرد. مسؤولان باید با مسؤولیت پذیری از بار مشکلات مردم بکاهند.


این روحانی لبنانی ادامه داد: انتخاب یک رییس جمهور متعهد و مقتدر بسیاری از مشکلات سیاسی و اجتماعی ما را مرتفع می کند و میشل عون، رییس حزب تغییر و اصلاح نیز می تواند این مسؤولیت خطیر را به دوش کشد.


نبیل قاووق در تشریح مشکل اصلی لبنان گفت: مشکل عمده لبنان این است که یک گروه سیاسی با سلطه طلبی در کشور سعی دارد به منافع حزبی خود برسد و این گروه از حجم سنگین مشکلات مردم نیز احساس شرمساری نمی کند.

 

عضو ارشد حزب الله در پایان تاکید کرد: خون پاک شهدای حزب الله و مقاومت است که از نفوذ ایادی اسرائیل غاصب و عناصر تروریستی داعش به لبنان جلوگیری کرده است. گروه سیاسی منحرف در لبنان با نادیده گرفتن خطر اسرائیل و تکفیری ها، در داخل کشور نیز به دشمنی خود با ملت ادامه می دهد./1321/ب902/د

ارسال نظرات