۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۲۹۱۸۸۴
یکی از روحانیان لبنان:

توهین کنندگان به نصرالله سربازان شیطان هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت علمای صور لبنان نسبت به اظهارات برخی سفیر عربستان علیه دبیرکل حزب الله واکنش نشان داد.
حجت الاسلام علي ياسين، رييس مجمع علماي صور لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ علی یاسین، رییس جمعیت علمای صور لبنان با صدور بیانیه ای از سفیران و دیپلمات‌های کشورهای دیگر که در لبنان مستقر هستند، خواست که اخلاق سیاسی و دیپلماسی را رعایت کرده و در مسایل داخلی کشور دخالت نکنند.

 

در این بیانیه آمده است: اینکه یک سفیر مستقر در کشوری بخواهد درباره مسایل مهم آن کشور نظر بدهد و در آتش مشکلات داخلی آن بدمد، به دور از ادب سیاسی و دیپلماسی است.

 

این روحانی لبنانی در بیانیه خود آورده است: کسانی سید حسن نصرالله را متهم به دخالت در امور مسلمانان می کنند که دستان خودشان به خون مسلمانان زیادی آغشته شده است.

 

شیخ علی یاسین تاکید کرد: سید حسن نصرالله تمام اقدامات خود را تنها در راه رضایت الهی انجام می دهد و نسبت به نتایج این اقدامات کاملا بصیرت دارد؛ اما کسانی که سعی می کنند وجهه سید مقاومت را خدشه دار کنند و دستاوردهای مهم محور مقاومت در منطقه را ناچیز بشمارند، در حقیقت از سربازان شیطان  به شمار می آیند.

 

رییس جمعیت علمای صور لبنان در پایان تصریح کرد: مقاومت در مسیری نورانی گام برمی دارد و رزمندگان این محور شهادت را بالاترین درجه در پیشگاه الهی می دانند و هیچ دولت و ارگانی نمی تواند نور الهی را که در جبهه محور مقاومت می درخشد، خاموش کند.

 

گفتنی است چندی پیش سفیر عربستان در لبنان اظهاراتی مداخله جویانه را در زمنیه مسایل داخلی و خط مشی محور مقاومت، مطرح کرده بود./1321/ب902/د

ارسال نظرات