۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۹۲۰۸۸

فضل الله خواستار آغاز انتفاضه‌ای جدید علیه صهیونیست‎ها شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت لبنان تاکید کرد: زمانی که کشورهای عربی و اسلامی در قبال مساله فلسطین احساس مسؤولیت نمی کنند، تکیه بر قدرت اراده و ایمان است که می تواند به کمک فلسطینیان بیاید.
سيد علي فضل الله، خطيب جمعه بيروت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، امام جمعه بیروت در دیدار با اعضای جبهه دموکراتیک آزادسازی مسجد الاقصی اعلام کرد: حوادثی که در قدس شریف در حال رقم خوردن است، یک چالش جدی برای امت‌های عربی و اسلامی به شمار می آید؛ کشورهایی که حاضر نیستند در مورد قضیه فلسطین مسؤولیت پذیر باشند.


وی افزود: متاسفانه کشورهای اسلامی درگیر اختلافات شدید داخلی هستند و شاهد هیچ اقدام و تحرکی در دفاع از قدس شریف و آزادی مسجد الاقصی نیستیم. این در حالی است که رژیم صهیونیستی بر حجم اقدامات تروریستی خود در مسجد الاقصی می افزاید.


این روحانی لبنانی تشکیل انتفاضه جدید را تنها راه حل کمک به مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: فلسطینیان باید با تکیه بر قدرت ایمان و اراده جبهه داخلی خود را تقویت کرده تا با تشکیل یک انتفاضه جدید پروژه یهودی سازی قدس شریف را با شکست روبرو کنند.


فضل الله در پایان به وضعیت معیشت فلسطینیان آواره که در اردوگاه‌های لبنان مستقر هستند، پرداخت و تاکید کرد: تامین نیازهای این آوارگان باید در اولویت مسؤولان لبنانی قرار بگیرد و امنیت این اردوگاه‌‍‌ها نیز باید حفظ شود./1321/ب903/د

ارسال نظرات