۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۹۲۴۸۳
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

کشورهای منطقه درگیر توطئه‌ ابر قدرت‌ها هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر سیاسی جنبش امل لبنان هشدار داد که اگر مذاکرات در لبنان به نتیجه نرسد دامنه هرج و مرج به شدت افزایش یابد.
حسن المصري، نايب رييس جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن المصری، رییس دفتر سیاسی جنبش امل لبنان، در مراسم یادبود یکی از شهدای این جنبش در منطقه بعلبک، به اوضاع سیاسی داخلی لبنان اشاره کرد و گفت: سردمداران کشورهای غربی و آمریکایی مانند باراک اوباما و فرانسوا اولاند همواره در اندیشه اجرای طرح‌های استعماری در لبنان هستند تا بتوانند در خلال آن منافع خود را در این کشور تامین کنند.


وی افزود: پیشنهاد نبیه بری مبنی بر گفت‌وگو میان طرف‌های سیاسی در لبنان اگر به نتیجه برسد، راه نفوذ دشمنان به کشور را می بندد.


حسن المصری هشدار داد: اگر مذاکرات به نتیجه نهایی و مثبت نرسد و اقدامات سازنده‌ای در پی آن صورت نگیرد، تنها درگیری و هرج و مرج در کشور توسعه می یابد که این مساله به سود هیچ کدام از طرف‌های سیاسی نیست.


عضو ارشد جنبش امل لبنان تاکید کرد: جنبش امل همواره گروه‌های سیاسی و احزاب فعال کشور را دعوت به وحدت کرده است و برای شکل گیری وحدت ملی ابتدا باید شاهد وحدت اسلامی باشیم.


این روحانی لبنانی در پایان تصریح کرد: منطقه دچار توطئه ابرقدرت هایی است که تنها به فکر منافع خود هستند. عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورها شاهد جنایت‌هایی هستند که کشورهای استعماری بدون توجه به امنیت و آرامش مردم دست به تخریب و کشتار می زنند./1321/ب902/د

 

ارسال نظرات