۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۹۳۲۳۱

واکنش یکی از علمای سنی لبنان به کشف بمب در این کشور

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جنبش عمل اسلامی لبنان نسبت به تحرکات فتنه افروزانه دشمنان داخلی هشدار داد.
شيخ زهير الجعيد دبير کل جبهه عمل اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی تلاش افراد ناشناس برای انفجار یک بمب دست ساز در منطقه "شتورا" لبنان، دبیر جبهه عمل اسلامی لبنان در پیامی این اقدام را محکوم و اعلام کرد: دشمن قصد دارد با انجام مجدد سلسله انفجارهایی در لبنان دامنه فتنه افروزی خود را توسعه دهد تا بتواند امنیت را در کشور متزلزل کند.

 

وی با بیان اینکه این بمب چند ثانیه پیش از انفجار خنثی شد، از مردم لبنان خواست که همکاری لازم را با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی انجام دهند و اقدامات مشکوکی را که در اطراف خود می بینند به سرعت به نهادهای امنیتی مانند ارتش اعلام کنند.


این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: شرایط امنیتی منطقه ایجاب می کند که هر شهروند لبنانی به مثابه یک نیروی نظامی اقدام و برای حراست از هموطنان خود در برابر دشمنان داخلی و خارجی تلاش کند.

 

دبیرکل جنبش عمل اسلامی لبنان در بخش دیگری از پیام خود به تشدید اقدامات تروریستی رژیم صهیونستی در مسجد الاقصی پرداخت و اظهار داشت: این رژیم غاصب در برابر انظار عمومی و کشورهای عربی و اسلامی، مقدسات مسلمانان را زیر پا می گذارد و هیچ واکنشی از سوی حکام عربی صادر نمی شود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در اثبات این مساله که گروه‌های تکفیری با رژیم اسرائیل همدست هستند همین بس که تاکنون یک گلوله از سمت افراط گرایان مدعی اسلام به سمت این رژیم عاصب شلیک نشده است./1321/ب902/د

ارسال نظرات