۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۲۹۴۰۷۱
یکی از روحانیان لبنان:

ایران فارغ از مسائل مذهبی حامی همیشگی فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت علمای صور لبنان اتهام زنی دشمنان اسلام به جمهوری اسلامی ایران را بی معنا خواند و گفت: ایران اسلام ناب محمدی را به تصویر کشیده است.
شيخ علي ياسين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ علی یاسین، رییس جمعیت علمای صور لبنان، با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که با وجود تمام مشکلات در زمینه معیشتی، مردم باید اعتراضات خود را در چارچوب مسالمت آمیز ابراز کنند و به اموال عمومی و خصوصی خسارتی وارد نکنند.

 

وی افزود: مردم در خلال اعتراضات خود نباید طوری اقدام کنند که نیروهای امنیتی مجبور به استفاده از زور شوند. این افراد موظف به آرام کردن اوضاع هستند و در حین انجام وظیفه امکان دارد برخوردهایی صورت بپذیرد.

 

این روحانی لبنانی از استمرار وضعیت نامطلوب دولت لبنان، ابراز تاسف کرد و تاکید کرد: دولتمردان شاهد هدر رفتن بیت المال هستند اما هیچ اقدامی در راستای جلوگیری از این اتلاف انجام نمی دهند.

 

وی در بخش دیگری از بیانیه خود به مساله مسجد الاقصی پرداخت و خاطر نشان کرد: حکام عرب، پشتیبان متجاوزان به یمن و سوریه هستند و در قبال تجاوز آشکار رژیم ستمگر صهیونیستی به مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

 

شیخ علی یاسین در پایان تصریح کرد: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تمام وجود از بدون توجه به مذهب فلسطینیان از فلسطین حمایت کرد ولی با این وجود دشمنان اسلام نسبت به ایران که رویه او در برخورد با کشورهای اسلامی،  اسلام ناب محمدی را به تصویر کشیده است، با دشمنی روزافزون تعامل می کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات