۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۹۴۱۷۷
عضو شورای رهبری جنبش امل لبنان:

حل مشکلات کشور نباید منوط به انتخاب رییس جمهور باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان از استمرار اوضاع بحرانی لبنان در زمینه مسایل سیاسی و اقتصادی ابراز تاسف کرد.
حسن شريفه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسن شریفه، عضو شورای رهبری جنبش امل لبنان، به مذاکرات در حال اجرای بین طرف‌های سیاسی این کشور اشاره کرد و گفت: نتیجه بخشی این گفت‌وگوها برای سامان بخشی به اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور بسیار ضروری است.


وی تاکید کرد: نباید تمام راه‌ حل‌های سیاسی لبنان را منوط به انتخاب رییس جمهور کرد؛ چرا که در این صورت پیش از انتخاب وی، علاوه بر اینکه تمام مشکلات پابرجا می ماند، روز به روز بر عمق آن افزوده می‌شود.


حجت الاسلام شریفه از استمرار وخامت اوضاع مردم در زمینه تامین نیازهای اولیه ابراز تاسف کرد و گفت: در حال حاضر از مشکلات خُرد مانند انباشت زباله‌ها تا مشکلات کلان مانند تعطیلی مجلس وزیران و پارلمان بدون ارائه راه حلی به حال خود رها شده است.


این روحانی لبنانی تصریح کرد: ما جانبداری خود را از تحرکات اعتراضی مردم اعلام می کنیم ولی مردم باید بدانند که آزادی در نحوه بیان اعتراض حد و مرزی دارد و باید در چهاچوب مسالمت آمیز صورت گیرد.


عضو شورای رهبری جنبش امل در پایان هشدار داد: بارها اعلام کردیم که دشمنان داخلی سعی می کنند از فضای متشنج کشور که در پی اعتراضات به وجود آمده است، سوء استفاده کنند و جریان مسالمت آمیز مردم را به سمت آشوبگری وتخریب اموال عمومی و خصوصی بکشانند و بر مردم لبنان لازم است نسبت به این مساله هوشیار باشند./1321/ب902/د

ارسال نظرات