۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۹۵۲۲۲
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان:

رژیم صهیونیستی دشمن اول جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان از مسؤولان لبنانی خواست که در آغاز سال هجری جدید از اقدامات طایفه گرایانه و حزب گرایانه به سمت حفظ منابع ملی مردم هجرت کنند.
شيخ ماهر عبدالرزاق، رييس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پیامی به مناسبت فرارسیدن سال جدید قمری اعلام کرد: هجرت پیامبر گرامی اسلام(ص)، سنگ بنای وحدت میان مسلمانان را تشکیل داد، چرا که با این هجرت، اسلام به تمام دنیا نشر پیدا کرد.

 

وی افزود: وحدتی که پیامبر اسلام(ص) در امت اسلامی نهادینه کرد، موجب شد که مسلمانان قدرتمندترین حکومت را در آن زمان داشته باشند.

 

این عالم اهل سنت لنبان تصریح کرد: مسؤولان لبنانی نیز اگر از اقدامات تعصب گرایانه و حزب گرایانه هجرت کنند و به فکر مصالح مردم باشند، وحدت اسلامی در کشور تجلی پیدا می کند. با نهادینه شدن وحدت ملی و اسلامی در کشور ایستادگی در برابر دشمنان داخلی و خارجی آسان می شود.

 

عبدالرزاق دو خطر در کمین لبنان را اسرائیل غاصب و گروه‌های تکفیری دانست و بیان کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی مسلمانان اقدامات جنایتکارانه خود در کرانه باختری را شدت بخشیده است، اما به فضل الهی با شکل گرفتن کامل انتفاضه سوم و حمایت کشورهای عربی و اسلامی از این انتفاضه، فلسطین از چنگال اشغالگران آزاد خواهد شد.

 

وی در پایان از مسلمانان در کشورهای عربی و اسلامی خواست که با کنار گذاشتن اختلافات داخلی، فریب نقشه‌های استعماری صهیونیست‌ها را نخورند و با تمسک به محور مقاومت یک جبهه مستحکم در برابر زیاده خواهی‌های ابرقدرت‌ها در منطقه و به ویژه کرانه باختری تشکیل دهند./1321/ب902/د

ارسال نظرات