۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۶
کد خبر: ۲۹۵۳۵۱
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

مبارزه عقیدتی با افراط گرایان در کنار مبارزه میدانی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان وحدت اسلامی را برای مبارزه با دشمن حقیقی مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی ضروری دانست.
احمد قطان، رييس جمعيت قولنا و العمل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در سخنانی به مناسبت فرارسیدن سال جدید قمری بر لزوم وحدت اسلامی در منطقه تاکید و اعلام کرد: امید است که سال هجری جدید شاهد تجلی اتحاد مسلمانان در کشورهای اسلامی باشیم.

 

وی افزود: در سال هجری جدید ضمن مبارزه عملی با گروه‌های تکفیری، مقابله عقیدتی با عقاید باطل افراطی این گروه‌ها نیز باید در دستور کار مراکز فرهنگی و اسلامی و علمی قرار گیرد تا قشر جوان مسلمان از لحاظ عقیده با مبانی اصیل اسلامی آشنایی کامل داشته باشد.

 

این عالم اهل سنت لبنان به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و مسجد الاقصی اشاره کرد و گفت: همه کشورهای اسلامی باید با تمام توان از محور مقاومت در منطقه به ویژه در فلسطین برای مبارزه جدی با رژیم صهیونیستی حمایت کنند؛ چرا که این رژیم تنها زبان زور را می فهمد.


شیخ احمد قطان در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات داخلی لبنان پرداخت و ادامه داد: مسؤولان در لبنان باید متوجه حجم مشکلات و چالش‌های موجود در کشور باشند و برای برون رفت از این شرایط بحرانی از هیچ تلاشی دریغ نکنند. انتخاب رییس جمهور اقدامی است که می تواند جلوی هرج و مرج در کشور را بگیرد./1321/ب903/د

ارسال نظرات