۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۲۹۶۵۸۷
عضو ارشد حزب الله:

حزب الله در خط مقدم حل مشکلات لبنان قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان جریان 14مارس را عامل به نتیجه نرسیدن راه حل‌های ارائه شده برای حل بحران‌های موجود در کشور دانست.
حجت الاسلام نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبود یکی از شهدای مقاومت، اعلام کرد: حزب الله برای قرار گرفتن نظام سیاسی کشور در مسیر صحیح از میشل عون، رییس جزب تغییر و اصلاح حمایت می کند.

 

وی افزود: مشکل اصلی لبنان دخالت سیاسی حامیان جریان 14مارس در امور کشور است که از سال 2005 تاکنون مشکل آفرین بوده است. حزب الله در رابطه با اصلاح امور داخلی و سیاسی کشور کوتاهی نمی کند اما معتقدیم اصلاح امور داخلی وظیفه مستقیم دولت است.

 

حجت الاسلام قاووق تصریح کرد: حزب الله با این رویکرد که اصلاحات اساسی در ساختار سیاسی کشور انجام و مشکلات مردم حل شود، وارد گود مذاکرات شده و تمام تلاش خود را برای ثمر بخشی این گفت‌وگوها انجام می دهد، اما مانع تراشی‌های حامیان جریان 14مارس، مانع از تحقق مشارکت سیاسی همه جانبه و حل مشکلات می شود.

 

عضو ارشد حزب الله لبنان خاطر نشان کرد: همانطور که حزب الله در محور مقاومت در خط مقدم خدمت می کند، در حل مشکلات داخلی و معیشتی مردم نیز تمام تلاش خود را به کار می گیرد چرا که حفظ و بقای کشور را علاوه بر مسایل امنیتی و نظامی، در اصلاح ساختار اقتصادی و رضایت مردم نیز می داند.

 

این روحانی لبنانی در پایان گفت: گروه‌های تکفیری تروریستی از حمایت کشورهای ابرقدرت برخوردار هستند و آمریکا به طور علنی برای این گروه‌ها سلاح و مهمات ارسال می کند و از سوی دیگر عربستان سعودی نیز منابع مالی و تسلیحاتی خود را در اختیار این تروریست‌ها قرار داده است، اما برای حمایت از فلسطین حاضر نیست قدمی بردارد و همه این اقدامات برای ضربه زدن به محور مقاومت در منطقه و شعله ور نگه داشتن آتش درگیری‌های داخلی در کشورهای عربی و اسلامی است./1321/ب902/د

ارسال نظرات