۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۹۷۶۸۲
عضو ارشد حزب الله:

جنگ افروزی صهیونیست‌ها در سوریه برای ضربه زدن به مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت در حال یک جنگ نیابتی با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
شيخ نور الدين عضو شوراي مرکزي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ خضر نورالدین، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، در مراسم سوگواری امام حسین(ع) که از سوی جنبش امل و حزب الله در شهر الخیام این کشور برگزار شد، هدف جنگ افروزان در سوریه را ضربه زدن به محور مقاومت دانست و گفت: رژیم صهیونیستی در سال 2006میلادی تلاش کرد پرونده مقاومت را در منطقه ببندد و چون در آن زمان موفق به انجام این کار نشد، سعی می کند با جنگ افروزی در سوریه به خواسته خود برسد.

 

وی افزود: جنگ محور مقاومت در سوریه با گروه‌های تکفیری تروریستی در حقیقت یک جنگ نیابتی با آمریکا و رژیم صهیونیستی است. کشورهای عربی که در سال 2006 حامی رژیم غاصب صهیونیستی بودند امروز نیز حامی تکفیری‌ها بوده و در راستای اهداف شوم آمریکا در منطقه گام برمی دارند.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: اگر اسرائیلی‌ها گمان می کنند که می توانند با جنگ افروزی در کشورهای منطقه، لبنان و محور مقاومت را تضعیف و یا از مسیر اصلی منحرف کنند، سخت در توهم بسر می برند.

 

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: مقاومتی که در سال‌های گذشته قدرت خود را نشان داده است، می تواند با ایستادگی در برابر گروه‌های تروریستی تکفیری، در شرایط کنونی نیز امنیت لبنان را تامین کند.

 

وی به انتفاضه فلسطین اشاره و خاطر نشان کرد: اقدامات شجاعانه جوانان فلسطینی، نیروهای  نظامی صهیونیستی را به ستوه آورده است و خوف و حشت را در دل اسرائیلی‌ها حاکم کرده است.

 

شیخ نورالدین در پایان نسبت به اقدامات کشورهای عربی که سعی می کنند با تبلیغات سوء چهره مقاومت را مخدوش کنند، انتقاد کرد و گفت: این کشورها به جای حمایت از قبله اول مسلمانان و انتفاضه فلسطین، همسو با کشورهای استعمارگر سعی می کنند به محور مقاومت در منطقه ضربه بزنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات