۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۲۹۷۶۹۰

پیام یکی از علمای سنی لبنان به مناسبت عاشورا

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان ایستادگی در برابر ظلم و ظالم را تنها منحصر در روزگار امام حسین(ع) ندانست و تاکید کرد روحیه استکبارستیزی همواره باید حفظ شود.
شيخ احمد القطان، رييس جمعيت العمل و قولنا لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع) در پیامی از امت‌های اسلامی خواست که از وقایع عاشورا و درس‌های مکتب حسینی عبرت بگیرند و در این ایام پیمان دوستی و برادری را بین خود تحکیم بخشند.

 

وی افزود: ایستادگی در برابر ظالم تنها مربوط به دوران امام حسین(ع) نبوده است و در هر عصر و زمانی روحیه استکبارستیزی برخاسته از قیام امام حسین(ع) را باید حفظ کرد.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: وظیفه هر مسلمانی ایستادن در جبهه حق و موضع گرفتن علیه باطل است و تا پای جان باید بر عقیده صحیح که از اسلام ناب محمدی برمی آید، ایستادگی کرد.

 

شیخ قطان تصریح کرد: امروز نیروهای مقاومت با اقتدا به ظلم ستیزی امام حسین(ع) و اصحاب با وفای او در برابر جبهه باطل یعنی رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری ایستادگی می کنند.

 

وی در پایان خطر گروه‌های تکفیری تروریستی را کمتر از دشمنی‎‌های رژیم صهیونیستی ندانست و گفت: این جنایتکاران که ریختن خون مسلمانان را مباح می دانند بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند./1321/ب902/د

ارسال نظرات