۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۹۷۸۳۶
یکی از علمای سنی لبنان:

مهاجرت جوانان زنگ خطر را به صدا درآورده است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان از مسؤولان این کشور خواست که با جدیت به حل مشکلات جوانان بپردازند.
هاشم منقاره رييس جنبش توحيد اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم منقاره، رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان در دیدار با جوانان طرابلسی گفت: مسؤولان باید مهاجرت جوانان کشور را به مثابه یک زنگ خطر جدی در نظر بگیرند.

 

وی افزود: این مساله نشانگر اوضاع وخیم اقتصادی و مشکلات عدیده ای است که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند. مسؤولان باید به پیامدهای منفی مهاجرت شهروندان لبنانی از کشور توجه داشته باشند. این مساله حتی می تواند در زمینه امنیتی نیز لبنان را با چالشی جدی روبرو کند.


این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: دولت مسؤول تامین امنیت ملی است که این کار را می تواند با حمایت از جوانان لبنانی انجام دهد. حمایتی که از طریق تامین زندگی آنان باشد و امید به زندگی را به آنان بازگرداند.


رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی در پایان گفت: جوانان یک کشور سرمایه اصلی آن هستند و تمام طرح‌های اقتصادی و امنیتی بر اساس نیروی جوان و کارآمد یک کشور به نتیجه مطلوب می رسد و این مساله توجه جدی مسؤولان به رفع مشکلات جوانان را می طلبد./1321/ب903/د

ارسال نظرات