۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۲۹۷۹۳۳
وزیر صنعت لبنان:

ایران قلب محور مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ وزیر صنعت و کشاورزی لبنان توطئه گری علیه ایران را به دلیل نقش موثر و مثبت ایران در مسایل منطقه دانست.
الحاج حسن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الحاج حسن، وزیر صنعت و کشاورزی لبنان در پیامی فلسطین را میزان حق در منطقه خواند و افزود: ضرورت حمایت از قبله اول مسلمانان بر کسی پوشیده نیست.

 

 وی افزود: با وجود شرایط خفقان شدید در بحرین و محاصره نظامی مسلمانان در کشورهای دیگر منطقه این جوانان مسلمان هستند که  شعار حمایت از فلسطین را سر می دهند و حاضر به جهاد در برابر رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

 

این مقام مسؤول در لبنان تصریح کرد: پشتوانه ملت مظلوم فلسطین همین جوانان مسلمان با بصیرت هستند که با وجود سکوت ذلت بار حکام عرب در برابر جنایات صهونیست‌ها، آرمان آزادی قدس شریف را زنده نگه داشته اند.

 

الحاج حسن به نقش موثر ایران در منطقه پرداخت و گفت: توطئه گری‌ها علیه ایران به دلیل مسایل مذهبی و قومتی و نژادی نیست، بلکه به خاطر جایگاه مهم ایران در منطقه است. ایران قلب محور مقاومت است و برای مقابله با گروه‌های تکفیری که خادمان آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

 

وی در پایان نسبت به حمایت برخی کشورهای عربی از تکفیری‌ها انتقاد و خاطر نشان کرد: عربستان به بهانه آزادی مردم سوریه به این کشور سلاح  مهمات ارسال می کند و آن را در اختیار تروریست‌های تکفیری که کاری جز جنایت انجام نمی دهند، قرار می دهد؛ اما از سوی دیگر زمانی که صحبت از آزادی مردم مردم فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیستی به میان می آید حتی هیچ کدام از مفتی‌های سعودی حکم جهاد علیه سعودی‌ها صادر نمی کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات