۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۲۹۸۶۷۵
به همت بنیاد فرهنگی رضوی تألیف شد؛

کتاب آموزش زبان انگلیسی منطبق با فرهنگ ایرانی اسلامی

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی از تالیف کتاب آموزشی زبان انگلیسی منطبق با فرهنگ ایرانی اسلامی در این بنیاد خبر داد.
کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، فخریان، مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی، در این رابطه گفت: یکی از فعالیت‌های این بنیاد طرح آموزش مکالمه زبان انگلیسی با عنوان «Pick Up English» در 13 جلد و «Pace Up Your English» در 3 جلد است.

وی اظهار کرد: 4 عنوان کتاب جدید «Pick Up English» با همکاری مؤلفان کارآمد کانون زبان امام رضا علیه السلام ویژه کودکان پیش دبستانی تا مقطع ششم ابتدایی تالیف شده که در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد از آن ها رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: محتوای این کتاب‌ها با تکیه بر مهارت های گفتاری و شنیداری با طرح مکالمات رایج و کاربردی و منطبق بر حفظ فرهنگ و ارزش‌های ایرانی- اسلامی است.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از این کتاب ها، اظهار کرد: از نقاط مختلفی از جمله کشور مالزی درخواست های زیادی برای خرید این کتاب ها به ما داده شده است.

فخریان افزود: مجموعه 13 جلدی Pick Up English  شامل کتاب اصلی student book ، کتاب کار ، لوح فشرده و کارت های تصویری آموزشی فلش کارت می باشد که در شمارگان 2 هزار نسخه به چاپ رسیده است./1310/د102/ق

منبع: پایگاه اطلاع ‌رسانی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات