۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۹۹۶۹۷
فرمانده ارشد بازنشسته صهیونیستی:

اسرائیل نتوانسته مانع ساخت تونل‌ از سوی حماس شود

خبرگزاری رسا ـ یک فرمانده ارشد بازنشسته صهیونیستی می‌گوید: حماس در مرز غزه و اراضی اشغالی در حال حفر تونل است و اسرائیل نیز نتوانسته برای توقف این روند کاری انجام دهد.
تونل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با موج ناآرامی و بحران در اراضی اشغالی و فلسطینی، ژنرال «یوم تاو سامیا» فرمانده ارشد بازنشسته صهیونیستی می‌گوید، حماس در مرز غزه و اراضی اشغالی در حال حفر تونل است و اسرائیل نیز نتوانسته برای توقف این روند کاری انجام دهد.

 

ژنرال «یوم تاو سامیا» در کنفرانسی با عنوان «عملیات صخره سخت تا انتفاضه سوم» گفت: کابینه رژیم صهیونیستی در طول درگیری‌ها، دائما اهداف مبهمی را برای وزارت جنگ این رژیم تعیین می‌کند که قابل دستیابی نیستند.

 

وی افزود: کابینه اسرائیل نظامیان را وادار می‌سازد تا اهداف ضعیفی را تعیین کنند در حالی که قادر نیست اقدامات بازدارنده‌ای در فاصله میان جنگ‌ها ارائه کند.

 

این ژنرال بازنشسته در تشریح سخنان خود اظهار داشت: هر چند اسرائیل پیش از عملیات صخره سخت در سال 2014، از همه فعالیت‌های تونلی حماس مطلع بود، هیچ اقدام بازدارنده‌ای در این رابطه انجام نداد. متاسفانه اکنون نیز تونل‌هایی در زیر مرز در حال حفر است که اسرائیل برای توقف آن کاری انجام نمی‌دهد.

 

به گفته  ژنرال «یوم تاو سامیا»، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی توانایی خود را برای انتقاد از کابینه این رژیم از دست داده که نتیجه آن چیزی نبوده جز تونل‌های بیشتر./994/ب102/د

ارسال نظرات