۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۹۹۷۵۲
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

راه حل سیاسی تا برطرف نشدن معضل فساد سیاسی به نتیجه نمی رسد

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان نسبت به توطئه گری‌های اخیر دشمنان این کشور هشدار داد و از مسؤولان لبنانی خواست که نسبت به این قضیه هوشیار باشند.
شيخ ماهر عبدالرزاق رييس جنبش الاصلاح و والوحده لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در نشستی با اعضای جمعیت قولنا و العمل گفت: تمام طرف‌های سیاسی در لبنان و افراد با نفوذ باید نسبت به توطئه گری‌هایی که منطقه و لبنان را هدف قرار داده است، هوشیار باشند.


وی افزود: تمام احزاب یک خواسته مشترک از دولت دارند و آن اینکه نسبت به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند.


این عالم اهل سنت لبنان تصریح کرد: حمایت از ارتش و دیگر نهادهای نظامی ضامن استقرار امنیت در لبنان است. دستاوردهای ارزنده مقاومت در مناطق مرزی و حتی خارج از مرزها امنیت لبنان را به دنبال داشته است.


عبدالرزاق تاکید کرد: فساد سیاسی عامل بسیاری از بحران‌های کشور است و تا این معضل اجتماعی و سیاسی برطرف نشود، هیچ کدام از راه‌ حل‌های ارائه شده به نتیجه نهایی نمی رسد.

 

از سوی دیگر شیخ احمد قطان، رییس جمعیت قولنا و العمل، در سخنانی بر ضرورت حمایت از ارتش و نهادهای امنیتی تاکید کرد و گفت: ارتش باید از کشمکش‌های سیاسی به دور باشد تا جریانات سیاسی بر اقدامات ارزنده آن تاثیر منفی نگذارد.


این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: برای ایستادگی در برابر دشمنان لبنان که در رأس آنان رژیم صهیونیستی است باید  سه ضلع مثلث طلایی حمایت مردمی، مقاومت و ارتش همواره در کنار هم باشد./1321/ب902/د

ارسال نظرات