۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۹۹۷۶۳

راه‎اندازی کمپین حمایت از پیروان ادیان مختلف در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ در کمپینی که اخیرا در آمریکا راه‎اندازی شد، پیروان ادیان مختلف در بزرگداشت افرادی که در راستای وحدت و همزیستی مسالمت آمیز ادیان تلاش کرده اند، گردهم آمدند.
کمپين همزيستي مسالمت آميز اديان در آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در راستای حمیات از حامیان و فعالان پیام جهانی صلح و هم زیستی مسالمت آمیز ادیان، کمپینی بین المللی در نیویورک راه اندازی شد.

 

یکی از شرکت کنندگان در این کمپین گفت: از طریق محتوای منتشر شده در رسانه ها، جامعه جهانی به شدت در معرض تفرقه، دو قطبی شدن و نفرت قرار دارد و در همین حال با وجود فعالیت های عده ای در راستای وحدت، جامعه جهانی از محتوا و پیام های وحدت آمیز و سازنده رنج می برد.

 

این کمپین بین المللی که با نام «من حامی تو هستم» در نیویورک شروع به کار کرده است، با نشان دادن تصاویری از جمعیت ها و پیروان عقاید مختلف در بیلبورد های بزرگ این شهر، به مبارزه با پیش داوری ها و قضاوت های اشتباه رایج در جامعه غربی می پردازد.

 

یکی از تصاویر نشان داده شده در این کمپین، تصویری از عده ای مسلمان است که با تشکیل زنجیری انسانی با مسیحیان، به دفاع از یک کلیسا می پردازند.

 

دیگر تصویری که در این کمپین دیده می شود، تصویر خانم نور عنایت خان است که به دلیل حمایت از یهودیان در جنگ جهانی دوم اعدام شده است.

 

از دیگر نکات جالب توجه این کمپین، تصاویر خاخام های یهودی است که اخیرا به دلیل انتقاد از پلیس آمریکا و حمایت از جنبش «جان سیاهان مهم است» بازداشت شده اند./847/ب902/د

ارسال نظرات