۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۲۹۹۷۶۵

یکی از علمای سنی لبنان از دستگیری عناصر تروریستی در این کشور تقدیر کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان حمایت از ارتش را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد مشکل تاخیر در پرداخت حقوق نیروهای ارتشی باید مرتفع شود.
صهيت الحبلي عضو جمعيت علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان در پیامی بر ضرورت حمایت از ارتش تاکید کرد و گفت: ارتش همواره در پی خنثی سازی توطئه‌گری‌های دشمنان داخلی و خارجی بوده و تاکنون بسیاری از عناصر تروریستی را در خاک لبنان دستگیر کرده است.


این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: مبارزه با دشمنان داخلی و برملا کردن نقشه‌های فتنه گران نشان از بیداری نهادهای امنیتی و اطلاعاتی دارد. هوشیاری مستمر نیروهای نظامی شایسته تقدیر است و مردم باید در خط حمایتی خود از ارتش باقی بمانند.


وی افزود: دشمن صهیونیستی سعی می کند در جنوب لبنان نقشه‌های خود را در کشور اجرا کند و سیاست استعماری را در پیش گیرد ولی مقاومت با تمام توان در مقابل این دشمن دیرینه ایستادگی می کند. از سوی دیگر در سوریه نیز جبهه دیگری برای مقاومت تشکیل شده تا در برابر دشمن تکفیری و وهابی بایستد.


حبلی در پایان بیان کرد: خدا را شاکریم که دو نهاد امنیتی عمده در لبنان که ارتش و مقاومت باشد، دست در دست یکدیگر امنیت کشور را تامین کرده اند. به تاخیر انداختن پرداخت حقوق و مزایای نیروهای ارتش یک نقطه تاریک در اقدامات دولت است و این مشکل باید به زودی مرتفع شود./1321/ب903/د

ارسال نظرات