۲۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۵:۴۲
کد خبر: ۳۰

امام جمعه ساری:

رسا، سرویس شهرستان ها ـ امام جمعه ساری در خطبه های این هفته اقدام نا مناسب کشور فرانسه در اخراج دانشجویان ایرانی رشته هوا و فضا را نشان دهنده ضعف و هراس آنها از پیشرفت های انقلاب اسلامی ایران دانست.
امام جمعه ساری:<BR>

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب دانست و گفت: در راهپیمایی امسال تمامی گروه های سیاسی و اقشار مختلف حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر و تشکر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: ملت ایران بار دیگر با حرکت تحسین بر انگیز خود دشمنان را مأیوس و نا امید کردند.


وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران همانند سال های گذشته با شرکت در راهپیمایی حضور خود را به جهانیان اعلام کردند.


خطیب جمعه ساری با اشاره به این‌که علیرغم تبلیغات چند ماهه دشمنان برای جلوگیری از حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور در صحنه حمایت همه جانبه خودشان را از انقلاب اسلامی اعلام کردند.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی را یک انقلاب الهی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز تحولات عظیمی را در دنیا به وجود آورده است که نمونه بارز آن را می توانیم در لبنان و فلسطین مشاهده کنیم.


آیت الله طبرسی با بیان این که انقلاب اسلامی امروز با رهبری امام گونه حضرت آیت الله خامنه ای و حضور آگاهانه مردم به قله های رفیع پیشرفت دست یافتند بیان داشت: ملت ایران سهام دار این انقلاب هستند.


وی حضور در صحنه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را مهر این ملت به قوای سه گانه کشور دانست و تصریح کرد: مسؤلان باید با مردم به گونه ای رفتار کنند که این ملت همواره در صحنه حضور داشته باشند.


نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به اقدام نا مناسب کشور فرانسه در اخراج دانشجویان ایرانی مرتبط با رشته های هوا و فضا اشاره کرد و گفت: اقدام دولت و مسؤولان دانشگاه فرانسه نشان دهنده ضعف و هراس آنها از پیشرفت های انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در اوج تحریم های کشورهای غربی ماهواره امید را به فضا پرتاپ کرد.


خطیب جمعه ساری با اشاره به سخنان باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا در روز راهپیمایی 22 بهمن در خصوص جمهوری اسلامی، گفت: دیگر تاریخ مصرف این گونه سخنان گذشته است.


آیت الله طبرسی با اشاره به فرمان تاریخی امام راحل در خصوص حکم ارتداد سلمان رشدی گفت: علیرغم گذشت چندین سال از صدور تاریخی این حکم، اما این حکم همچنان به قوت خودش باقی است و یک حکم اسلامی است.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود به در پیش بودن اربعین حسینی اشاره کرد و بیان داشت: باید اربعین حسینی را حسینی نگاه کنیم.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که دشمنان می خواهند شهدا را از ما بگیرند تصریح کرد: حفظ نام،  یاد شهدا و نیز تحقق آرمان های آنها از وظایف مهم ما است.

ارسال نظرات