۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۳۰۱۳۶۱
از سوی انتشارات آستان قدس رضوی؛

چاپ سی و چهارم «مبانی و اصول آموزش و پرورش» وارد بازار نشر شد

خبرگزاری رسا ـ انتشارات آستان قدس رضوی چاپ سی و چهارم کتاب «مبانی و اصول آموزش و پرورش» را در مجموع شمارگانی بالغ بر 142 هزار نسخه به بازار نشر عرضه کرد.
مباني و اصول آموزش و پرورش

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، در جامعه ما در حدود یک میلیون نفر معلم و مربی، آموزش بیش از 12میلیون دانش آموز را بر عهده دارند و بدون شک لازم است معلمان و مربیان از اصول آموزش و پرورش آگاهی یافته و از سودمندی روش های جدید اطمینان حاصل کنند.

از همین رو کتاب «مبانی و اصول آموزش و پرورش» نوشته دکتر غلامحسین شکوهی برای نخستین بار در سال 1368 توسط انتشارات آستان قدس رضوی چاپ و منتشر شد.

این اثر که تا کنون 34 نوبت توسط به نشر تجدید چاپ شده است، تلاشی در جهت آگاه ساختن مربیان، معلمان و فعالان حوزه آموزش و پرورش در راستای ارائه خدمات آموزشی و پرورشی مناسب و مطلوب تر محسوب می شود.

کتاب «مبانی و اصول آموزش و پرورش» که توسط پدر علم تعلیم و تربیت ایران تألیف شده است، در مجموع 5 فصل مفاهیم و مطالبی چون معنی و مفهوم تربیت، ضرورت، اهمیت و امکان تربیت آدمی، مبانی آموزش و پرورش، اصول آموزش و پرورش و همچنین حل تناقضات تربیتی را به خواننده ارائه می کند.

شایان ذکر است چاپ سی و چهارم کتاب «مبانی و اصول آموزش و پرورش» در قطع وزیری و با قیمت 140.000 ریال در دسترس عموم مخاطبان قرار دارد و علاقه مندان به تهیه این کتاب و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق

منبع: به نشر

ارسال نظرات