۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۳۰۱۵۱۱
شیخ ماهر حمود:

عربستان درصدد خروج المیادین از مدار یک رسانه تاثیرگذار است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت تاکید کرد که اقدامات ارزنده اداره عمومی امنیت لبنان نشان می‎دهد که نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان هیچ اقدام مفیدی انجام نمی دهند.
ماهر حمود، از علماي اهل سنت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، در برنامه تلوزیون لبنان، از اقدام ارزنده اداره عمومی امنیت این کشور مبنی بر کشف شبکه جاسوسی اسرائیلی قدردانی کرد و گفت: با این اقدام یک سوال جدی مطرح می شود که نیروهای حافظ صلح سازمان ملل موسوم به "یونیفل" در جنوب لبنان چه فعالتی مفیدی انجام می دهند و چرا تاکنون نسبت به فعالیت‌های جاسوسی صهیونیست‌ها اقدامی انجام ندادند. 


وی افزود: بنا بر اطلاعات موجود، این شبکه جاسوسی با گروه تروریستی وابسته به احمد الاسیر در ارتباط بوده است. آنچه پس از این کشف روشن شد، این مساله است که نیروهای تربیت شده در دامن آمریکا نمی توانند حافظ امنیت و صلح در کشور و منطقه باشند.


این عالم اهل سنت لبنان در بخش دیگری از سخنان خود به فشار عربستان سعودی به شبکه المیادین پرداخت و گفت: تا پیش از این شنیده می شد که مردم بر اساس منش و روش پادشاهان و سردمداران خود رفتار می کنند اما در شرایط کنونی باید گفت که مردم بر اساس رسانه‌های در دسترس خود به رفتار خود جهت دهی می کنند.


شیخ حمود گفت: اقدامات مقابله‌ای عربستان با شبکه روشن گر المیادین از پنج سال پیش شروع شده است. این مشکل تراشی‌ها از آغاز بهار عربی شکل گرفت که در حقیقت این بهار عربی چیزی به جز پاییز صهیونیستی نبود.


دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت در پایان تصریح کرد: زمانی که غسان بن جدو، مدیر شبکه المیادین سیاست افشای توطئه‌گری‌های دشمنان سعودی و صهیونیستی و آمریکایی را اتخاد کرد، این کشورها تلاش کردند این شبکه را از مدار رسانه‌های تاثیرگذار در منطقه خارج کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات