۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۳۰۲۲۹۱

تبیین دلایل وقوع انفجارهای تروریستی در ضاحیه جنوبی از سوی آیت الله نابلسی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان از عوامل دخیل در وقوع انفجارهای تروریستی شب گذشه در ضاحیه جنوبی سخن گفت.
عفيف نابلسي، مدير حوزه علميه امام صادق (ع) صيداي لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان در خطبه‎‌های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، گفت: تحولات اخیر در سوریه و پیشرفت چشمگیر ارتش این کشور و همچنین رزمندگان مقاومت در مبارزه با گروه‌های تروریستی تکفیری یکی از عواملی است که تروریست‌ها را وادار کرد دست به اقدام تروریستی در ضاحیه جنوبی بزنند.

 

وی افزود: یکی دیگر از عواملی که در وقوع این حادثه نقش داشت، اختلافات منفی سیاسی در لبنان است که بنیان سیاسی کشور را متزلزل کرده و اقتدار را از نظام حاکم گرفته است.
 
این عالم لبنانی در شرح عامل سوم وقوع انفجارهای تروریستی گفت: انتفاضه سوم جوانان فلسطین که با سلاح سرد وحشت را در مناطق صهیونیست نشین حاکم کرده اند عامل سومی است که سردمداران تکفیری را مجاب کرد که چنین جنایتی را در لبنان به عنوان کشور حامی مقاومت و فلسطین رقم بزنند.

 

آیت الله نابلسی تاکید کرد: ارتباط گسترده دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی با گروه‌های تکفیری دیگر بر کسی پوشیده نیست؛ اما دشمنان لبنان باید بدانند که هر چقدر هم با همکاری یکدیگر به اقدامات تروریستی دامن بزنند نمی توانند اراده آهنین رزمندگان و حامیان مقاومت را تحت تاثیر منفی قرار دهند.

 

امام جمعه صیدا در پایان تصریح کرد: دشمن با تمام امکانات خود تلاش می کند که بین فلسطین و مقاومت فاصله بیندازد و برای تحقق این امر از ابزار فتنه افروزی مذهبی بهره می گیرد؛ اما دشمن باید بداند که جهان اسلام در یک جبهه با رژیم صهیونیستی و اذناب تکفیری او تا پای جان به مقابله می پردازد./1321/ب901/د

ارسال نظرات