۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۳۰۲۴۴۳
مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان:

انفجارهای پاریس نشان داد تروریسم حد و مرز نمی‎شناسد

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنان خواستار اصلاح فوری نظام سیاسی کشور و رفع بحران‌های موجود در لبنان شد.
شيخ حسن عبدالله مسوول فرهنگي جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن عبدالله، مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان در پیامی از مسؤولان خواست که با توجه به شرایط کشور سرعت روند مذاکرات را دو چندان کنند تا مردم هر چه زودتر از نتایج مثبت این گفت‌وگوها بهره مند شوند.

 

وی افزود: اقدامات تروریستی که در منطقه ضاحیه جنوبی بیروت رخ داد، نشانگر تهدیدهایی است که همواره متوجه لبنان است. لبنان در منطقه ای قرار گرفته که از هر سو با موجی از دشمنی‌های صهیونیستی و تکفیری روبرو است و در این شرایط، آشفته بودن اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور قابل قبول نیست.

 

این روحانی لبنانی ادادمه داد: ملت لبنان حامی ارتش و مقاومت است و برای مبارزه با تروریسمی که سعی دارد بین مسلمانان منطقه تفرقه افکنی کند با تمام توان ایستادگی می کند.

 

شیخ حسن عبدالله ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی در فرانسه، تصریح کرد: آنچه امروز در فرانسه روی داد این پیام را برای همه کشورهای غربی به دنبال داشت که گروه‌های تروریستی و تکفیری برای اثبات خود و افکار باطل خود از انجام هیچگونه جنایتی ابایی ندارند. امروز بر همگان روشن شد که تروریست های تکفیری در محدوده جغرافیایی خاصی فعالیت نمی کنند و برای جامعه جهانی یک تهدید به حساب می آیند.

 

مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان در پایان خاطر نشان کرد: سلسله انفجارهای تروریستی در لبنان و فرانسه و عراق و یمن بر ضروت مبارزه همه جانبه و با همکاری همه کشورها با گروه‌های تروریستی تکفیری را بیش از پیش پررنگ می کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات