۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۳۰۲۴۶۵
عضو ارشد حزب الله لبنان:

حامیان تروریسم در حال محکوم کردن جنایت‎های تروریستی هستند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که اقدامات ترویستی ضاحیه در مبارزه رزمندگان مقاومت با گروه‌های تکفیری در سوریه تاثیر منفی نخواهد گذاشت.
نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، در مراسم یادبود شهید خلیل بشیر جمیل، از شهدای این حزب، بر عزم راسخ رزمندگان مقاومت در مبارزه با گروه‌های تکفیری تأکید کرد و گفت: سلسله شکست‌های تکفیری‌ها از رزمندگان مقاومت ادامه خواهد داشت.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: اگر دشمن گمان می کند که حزب الله و مقاومت با اقدامات ترویستی در ضاحیه جنوبی بیروت، موضع خود را در مبارزه با گروه‌های تکفیری تغییر می دهد، سخت در اشتباه است و هرگز محقق نمی شود.

 

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: آنچه در برج البراجنه بیروت رخ داد، نشان از خوی وحشی گری تکفیری‌ها  داشت و عناصر تروریستی در حقیقت تمام مردم لبنان را متعرض اقدام جنایتکارانه خود قرار دادند.

 

شیخ قاووق با بیان اینکه جلوگیری از اقدامات تروریستی در کشور امری ضروری است، اظهار داشت: کسانی که در داخل موضع گیری جدی نسبت به این گروه‌ها اتحاذ نمی کنند، بدانند این راه مقابله با دشمنان ملت نیست؛ برای ریشه کن کردن این گروه ها باید در معرکه نبرد با تمام وجود با این افراد به مبارزه پرداخت تا راه نفوذ داعشی‌ها از سوریه و عراق به سمت لبنان مسدود شود.

 

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در پایان خاطر نشان کرد: جای تعجب است کسانی که از حامیان داعش هستند، انفجارهای تروریستی ضاحیه را محکوم می کنند. این کشورها چرا از سویی با پول و سلاح از داعش حمایت می کنند و از سوی دیگر این اقدامات را محکوم می کنند؟ هویت کشورهایی که از داعش برای سقوط بشار اسد حمایت می کنند بر کسی پوشیده نیست./1321/ب902/د

ارسال نظرات