۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۳۰۲۴۷۹

جبهه عمل اسلامی لبنان انفجارهای تروریستی پاریس را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان تاکید کرد که تروریسم ناشی از اندیشه تکفیری یک تهدید جهانی است.
جبهه عمل اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای، انفجارهای تروریستی پاریس را محکوم و اعلام کرد: آنچه جهان در این روزهای پر آشوب، شاهد آن است در یک مطلب خلاصه می شود و آن اینکه تروریسم موجود در منطقه که در پاریس هم به جنایتگری می پردازد، نه دین می شناسد و نه با مذهب و طایفه کار دارد و تنها به جنایتگری و کشتار می پردازد.

 

این جبهه افزود: تروریسم حاصل از اندیشه تکفیری یک تهدید جهانی به حساب می آید که دیگر حد و مرزی برای آن متصور نیست و تمام کشورها با هر دین و مذهبی در معرض خطر هستند.

 

در این بیانه آمده است: عملیات تروریستی در پاریس یک پیام واضح برای کشورهای حامی تروریسم در منطقه دارد و آن اینکه اگر دست از حمایت خود برندارند، آتش این تروریسم به زودی دامن آنها را خواهد گرفت.

 

این جبهه تاکید کرد: نباید فراموش کرد که انفجارهای تروریستی ضاحیه لبنان از بین شیعیان و اهل سنت قربانی گرفت و این مساله نشان می دهد که گروه‌های تکفیری تروریستی با مقوله دین کاملا بی تفاوت هستند.

 

گفتنی است بامداد روز گذشته با وقوع انفجارهای تروریستی در پاریس، پایتخت فرانسه صدها شهروند این کشور کشته و زخمی شدند./1321/ب903/د

ارسال نظرات